KALAM PEMUDA

:: SYAWAL ::
Penyelaras Pemuda PAS Dun Paka mengucapkan Salam EidulFitri..Mudah-mudahan Ibadat Puasa Ramadhan Yang Dilakukan, Akan Menjadi Pemangkin dan Penjana Semangat JIHAD Fi Sabilillah Dalam PRU 13 Nanti..Maaf Zahir Batin..Orang Mude Geng Kite..Takbir !!!

WAJIB

LOGO PEMUDA

GALERI PEMUDA

KOPITIAM

SALAM PERJUANGAN

Posted by Pemuda PAS Paka 12 May 2009


Salam Perjuangan


Alhamdulillah... Pada hari ini, 12 Mei 2009 bersamaan 17 Jamadil Awal 1430H, telah tercatat satu sejarah. Iaitulah terbentuknya satu lagi medan untuk menyebarkan maklumat dalam dunia IT, blog Pemuda PAS Dun Paka.

Nama blog ini adalah syababpaka.blogspot.com. Tercetusnya kerana banyak permintaan di kalangan pendokong dan penyokong Pemuda PAS Dun Paka supaya dapat mewujudkan satu laman web atau blog. Pemuda Dun Sura dah ada, Pemuda Dun Rantau Abang dah ada. Jadi Pemuda Dun Paka takda blog ker?

Alasan di atas hanyalah di antara sahaja. Acctually, blog ini diwujudkan tidak lain tidak bukan semata-mata untuk menyebarkan maklumat yang terkini berkenaan perjalanan atau keaktifan pemuda dun paka.

Mudah-mudahan kerja ini mendapat keredhaan Allah taala. Segala bentuk respon amatlah dialukan. Nak post artikel pun boleh. Semoga sahabat-sahabat dapat memberi komitmen yang sebaiknya dalam usaha memajukan Islam melalui blog ini dalam dunia IT ini.

Syukran Jaziilan...

0 comments

BUKU JINGGA : KLIK !