KALAM PEMUDA

:: SYAWAL ::
Penyelaras Pemuda PAS Dun Paka mengucapkan Salam EidulFitri..Mudah-mudahan Ibadat Puasa Ramadhan Yang Dilakukan, Akan Menjadi Pemangkin dan Penjana Semangat JIHAD Fi Sabilillah Dalam PRU 13 Nanti..Maaf Zahir Batin..Orang Mude Geng Kite..Takbir !!!

WAJIB

LOGO PEMUDA

GALERI PEMUDA

KOPITIAM

DEMONTRASI NYAH APCO, NYAH YAHUDI, NYAH UMNO

Posted by Pemuda PAS Paka 30 April 2010


Khaibar-khaibar, Khaibar Ya Yahud,
Jaishu Muhammad Saufa Ya'uud

PAKA: Masjid Kampung Nyior, sejurus selepas menunaikan solat Jumaat, yang dikhutbahkan khas oleh Timbalan Ketua Pemuda PAS Negeri Terengganu, Ust Wan Syukairi tentang Zalimnya Rejim Yahudi Zionis laknatullah dan proksi-proksinya.

Demontrasi aman ini adalah anjuran Dewan Pemuda PAS Negeri Terengganu, yang diadakan serentak 4 buah kawasan yang lain. Bagi kawasan Dungun, diadakan di Paka. Kehadiran yang mengjangkau 100 orang, dalam keadaan suasana yang panas terik, tidak menghalang untuk mencari keredhaan Allah taala, untuk menjawab di hadapan Allah taala kelak, apa sumbangan kamu untuk selamatkan orang Islam di dunia ini dari cengkaman Yahudi laknatullah, khusus rakyat Palestin?

Demontrasi aman ini berakhir dengan bacaan doa selamat dan pemusnahan bendera rejim Israel, Yahudi laknatullah oleh Ust Wan Syukairi.

















0 comments

BUKU JINGGA : KLIK !