KALAM PEMUDA

:: SYAWAL ::
Penyelaras Pemuda PAS Dun Paka mengucapkan Salam EidulFitri..Mudah-mudahan Ibadat Puasa Ramadhan Yang Dilakukan, Akan Menjadi Pemangkin dan Penjana Semangat JIHAD Fi Sabilillah Dalam PRU 13 Nanti..Maaf Zahir Batin..Orang Mude Geng Kite..Takbir !!!

WAJIB

LOGO PEMUDA

GALERI PEMUDA

KOPITIAM

SEKITAR MESYUARAT AGUNG DPPKD KE-33

Posted by Pemuda PAS Paka 10 April 2010


Mesyuarat Agung Dewan Pemuda PAS Kawasan Dungun Kali ke-33

SURA; Sabtu; Bertempat di Surau Kubur Kampung Molek, Sura, sekali lagi, peristiwa sejarah berjaya dirakamkan oleh Dewan Pemuda PAS Kawasan Dungun (DPPKD), dengan berlangsungnya Mesyuarat Agung DPPKD kali ke-33.

Mesyuarat agung yang saban tahun diadakan untuk memantapkan lagi gerak kerja pemuda khusus bagi DPPKD. Dengan pelbagai cadangan, persoalan dan kritikan yang membina, berjaya diutarakan oleh para perwakilan, walaupun tahun ini tidak seperti tahun-tahun yang lalu.

Mesyuarat agung DPPKD kali ini dirasmikan oleh Ybhg. Dato' Ustaz Abu Bakar Chik, AJK PAS Pusat merangkap Timbalan Pesuruhjaya 1 PAS Negeri Terengganu, yang juga dipanggil dengan panggilan 'Ayahanda' dalam sesi perasmian juga kalam taujihat oleh mantan Ketua Pemuda PAS Pusat ini. Turut dipanaskan dengan kalam taujihat oleh Wakil Pemuda PAS Negeri Terengganu, Ust Hishamuddin bin Abdul Karim. Sebelum itu, dimulakan dengan ucapan alu-aluan oleh Ketua Pemuda PAS Kawasan Dungun, Ust Jamaluddin Jusoh.

Sebelum sesi penganugerahan kepada PASTI terbaik, Gimik Majlis Pelancaran 'Orang Mude Geng Kite' telah dilancarkan oleh Dato' ABC. Untuk DUN Paka, PASTI yang telah mendapat anugerah tersebut adalah PASTI An-Nasihah, Taman Murni Perdana dan PASTI Ibnu al-Baita, Felda Kertih Satu. Jua DUN Paka mendapat anugerah bilangan ahli UKJ tertinggi bagi Kawasan Dungun. Mesyuarat agung berakhir jam 7 petang.








0 comments

BUKU JINGGA : KLIK !