KALAM PEMUDA

:: SYAWAL ::
Penyelaras Pemuda PAS Dun Paka mengucapkan Salam EidulFitri..Mudah-mudahan Ibadat Puasa Ramadhan Yang Dilakukan, Akan Menjadi Pemangkin dan Penjana Semangat JIHAD Fi Sabilillah Dalam PRU 13 Nanti..Maaf Zahir Batin..Orang Mude Geng Kite..Takbir !!!

WAJIB

LOGO PEMUDA

GALERI PEMUDA

KOPITIAM

HI-TEA PEMUDA BERSAMA NAIB PRESIDEN PAS

Posted by Pemuda PAS Paka 11 May 2010

Hi-Tea Pemuda Bersama Naib Presiden PAS Se-Malaysia

KG. NYIOR, PAKA: Petang Jumaat, 07 Mei 2010, Dewan Pemuda PAS Kawasan Dungun telah berjaya menganjurkan satu program untuk mencari dana PRU-13, dengan hasrat untuk mengumpulkan sekurang-kurangnya RM20 ribu dalam masa 2 tahun.

Hi-Tea Pemuda Bersama Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man, Presiden PAS Se-Malaysia. Dengan kehadiran majoriti di kalangan pemuda yang mencecah hampir 200 orang. Turut hadir dalam program tersebut adalah Ybhg. Ustaz Saiful Bahri Mamat, Timbalan Pesuruhjaya PAS Terengganu, YB Ust Wan Hassan Wan Ramli, YDP PAS Kawasan Dungun, Saudara Zakaria Tahir, Timbalan Ketua DPPKD.

Program dimulakan dengan ucapan Ust Saiful Bahri Mamat dan disusuli dengan ucapan taujihat kepada pemuda oleh Naib Presiden PAS, Dato' Ust Tuan Ibrahim Tuan Man. Diakhiri dengan jamuan makan petang.
















0 comments

BUKU JINGGA : KLIK !