KALAM PEMUDA

:: SYAWAL ::
Penyelaras Pemuda PAS Dun Paka mengucapkan Salam EidulFitri..Mudah-mudahan Ibadat Puasa Ramadhan Yang Dilakukan, Akan Menjadi Pemangkin dan Penjana Semangat JIHAD Fi Sabilillah Dalam PRU 13 Nanti..Maaf Zahir Batin..Orang Mude Geng Kite..Takbir !!!

WAJIB

LOGO PEMUDA

GALERI PEMUDA

KOPITIAM

PEMUDA PAS MESTI PIMPIN PEMUDA M'SIA

Posted by Pemuda PAS Paka 07 June 2009


Pemuda PAS Mesti Pimpin Pemuda Malaysia

THURSDAY, 04 JUNE 2009


GOMBAK, 4 Jun - Perwakilan Pahang, Ust Shahril Azman Abd Halim menegaskan supaya pemuda PAS mesti berusaha bagi memimpin Pemuda Malaysia. Beliau mengingatkan pemuda PAS supaya tidak membiarkan Khairy Jamaludin membawa anak-anak muda Malaysia ke lembah kebinasaan.

Menurut beliau, Pemuda PAS mesti memastikan generasi akan datang adalah generasi yang berakhlak. Oleh yang demikian Pemuda PAS mesti memandu anak-anak muda Malaysia ke arah jalan yang benar.

Shahril membayangkan anak-anak muda negara akan menuju kepada kehancuran sekiranya Khairy yang telah terbukti melakukan rasuah dalam pemilihan pemuda UMNO yang lepas memimpin pemuda Malaysia.

Beliau turut mengajak seluruh perwakilan dan kepimpinan pemuda agar memperkasakan UKJ bagi merealisasikan tema mempersada perjuangan. Menurut beliau jika tidak ia hanya akan menjadi mempersadai perjuangan seperti runtuhnya Stadium di Terengganu.

0 comments

BUKU JINGGA : KLIK !