KALAM PEMUDA

:: SYAWAL ::
Penyelaras Pemuda PAS Dun Paka mengucapkan Salam EidulFitri..Mudah-mudahan Ibadat Puasa Ramadhan Yang Dilakukan, Akan Menjadi Pemangkin dan Penjana Semangat JIHAD Fi Sabilillah Dalam PRU 13 Nanti..Maaf Zahir Batin..Orang Mude Geng Kite..Takbir !!!

WAJIB

LOGO PEMUDA

GALERI PEMUDA

KOPITIAM

FOTO JOM MENGAIL UDANG

Posted by Pemuda PAS Paka 31 July 2009


Foto Jom Mengail Udang


PAKA; Jumaat; 31 Julai: Dengan penyertaan seramai 40 orang peserta, 59 batang joran, akhirnya Program anjuran Pemuda PAS Dun Paka, "Jom Mengail Udang Bersama Tuan Guru Presiden PAS" dapat dilaksanakan dengan jayanya.

Pelbagai saiz udang dapat dilihat hasil tangkapan para pengail udang. Yang akhirnya, hanya 9 ekor udang yang dapat ditangkap dalam tempoh 2 jam. Yang menariknya, untuk pemenang pertama dalam pertandingan ini, hadiah yang dibawa pulang ialah barangan elektrik bernilai hampir RM2000. Semua pemenang dalam pertandingan ini disampaikan oleh Ust Jamaluddin Jusoh, Ketua Dewan Pemuda PAS Dungun. Alhamdulillah, kebanyakkan hadiah utama disumbang oleh penyumbang yang budiman.

Walaupun program ini adalah pertama kali diadakan, insyaAllah Pemuda PAS Paka akan menjadikan program ini sebagai program tahunan di masa akan datang. Syukran jazilan kepada semua yang terlibat dalam menjayakan program ini.



















1 Responses to FOTO JOM MENGAIL UDANG

  1. poktam Says:
  2. lagi photo di http://lpdn28.blogspot.com dan http://www.flickr.com/photos/poktam/

     

BUKU JINGGA : KLIK !