KALAM PEMUDA

:: SYAWAL ::
Penyelaras Pemuda PAS Dun Paka mengucapkan Salam EidulFitri..Mudah-mudahan Ibadat Puasa Ramadhan Yang Dilakukan, Akan Menjadi Pemangkin dan Penjana Semangat JIHAD Fi Sabilillah Dalam PRU 13 Nanti..Maaf Zahir Batin..Orang Mude Geng Kite..Takbir !!!

WAJIB

LOGO PEMUDA

GALERI PEMUDA

KOPITIAM

IMPAK 2010

Posted by Pemuda PAS Paka 13 March 2010



PAKA, JUMAAT; Ijtima' Pemuda PAS Paka (IMPAK) 2010, telah berjaya diadakan dengan jayanya. Program yang bermatlamatkan mengeratkan lagi ukhuwah kerana Allah taala, bukan kerana Kebendaan atau Kedunian. Di samping, menyemarakkan lagi roh juang di dalam diri pemuda-pemuda.

Kehadiran adalah di kalangan pendokong-pendokong PAS di cawangan masing-masing. Yang apabila mereka kembali ke cawangan masing-masing, perkara yang sama hendaklah dilakukan, untuk melihat PAS memperolehi kemenangan dalam PRU akan datang, semangat juang perlulah senantiasa disuntik, suntikan daripada semangat juang yang telah ditunjukkan oleh Para Anbiya' alaihimussolatu wassalam, Para Sahabat radhiallu anhum, Para Syuhada yang terdahulu dan mereka yang soleh yang ada hari ini.

Merekalah panduan kita. Antara lain matlamat ijtima' ini diadakan adalah untuk memantapkan lagi organisasi di JPC dan tidak lupa di peringkat pemuda dun. Perhebatkan lagi. Budaya muhasabah, budaya kritis, yang akan meng'Gah'kan PAS ini.

Ijtima' yang dimulakan dengan Ucapan alu-aluan oleh Ketua Pemuda PAS Paka, disusuli dengan ucapan taujihat oleh Ketua Penerangan Pemuda PAS Negeri Terengganu, Ustaz Hanafi bin Abd Aziz, dan diakhiri dengan ucapan penutup oleh Ketua Pemuda PAS Kawasan Dungun, Ustaz Jamaluddin bin Jusoh. Yang masing-masing menekankan, perlunya menunaikan amanah yang diamanahkan dengan Ikhlas, dan bersungguh-sungguh.





1 Responses to IMPAK 2010

  1. Unknown Says:
  2. cayalah bro.

     

BUKU JINGGA : KLIK !