KALAM PEMUDA

:: SYAWAL ::
Penyelaras Pemuda PAS Dun Paka mengucapkan Salam EidulFitri..Mudah-mudahan Ibadat Puasa Ramadhan Yang Dilakukan, Akan Menjadi Pemangkin dan Penjana Semangat JIHAD Fi Sabilillah Dalam PRU 13 Nanti..Maaf Zahir Batin..Orang Mude Geng Kite..Takbir !!!

WAJIB

LOGO PEMUDA

GALERI PEMUDA

KOPITIAM

UCAPAN NASIR = TEKS NAJIB

Posted by Pemuda PAS Paka 07 February 2010


Chukai, KEMAMAN – Ucapan perkauman yang dilafazkan oleh Pegawai Khas Jabatan Perdana Menteri Datuk Nasir Safar sebenarnya adalah teks ucapan Perdana Menteri, Dato’ Seri Najib Razak. (update - video)

Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT) Parti Keadilan Rakyat (PKR) Cikgu Badrul Hisham mendedahkan demikian ketika berucap dalam majlis makan malam pra Tahun Baru Cina yang diadakan disini, mala mini, 6 Februari.

Menurutnya, Majlis Juara Rakyat yang diadakan di Pusat Dagangan Melaka itu sepatutnya dihadiri oleh Najib, namun oleh kerana beliau tidak hadir, teks ucapannya telah dibacakan oleh Datuk Nasir.

Dalam ucapan tersebut Datuk Nasir terang-terangan telah menghina kaum India dan Cina di Malaysia dengan mengatakan bahawa kaum India adalah dating ke Malaysia sebagai peminta sedekah dan kaum Cina, terutamanya perempuan bekerja sebagai pelacur.

http://www.buletinonline.net/index.php?option=com_content&view=article&id=1515:ucapan-datuk-nasir-sebenarnya-teks-najib-cikgu-bard&catid=36:berita-nasional&Itemid=84

0 comments

BUKU JINGGA : KLIK !