KALAM PEMUDA

:: SYAWAL ::
Penyelaras Pemuda PAS Dun Paka mengucapkan Salam EidulFitri..Mudah-mudahan Ibadat Puasa Ramadhan Yang Dilakukan, Akan Menjadi Pemangkin dan Penjana Semangat JIHAD Fi Sabilillah Dalam PRU 13 Nanti..Maaf Zahir Batin..Orang Mude Geng Kite..Takbir !!!

WAJIB

LOGO PEMUDA

GALERI PEMUDA

KOPITIAM

TAUTAN UKHUWAH

Posted by Pemuda PAS Paka 20 June 2009


Tautan Ukhuwah DPPNT Bersama DPPKD

18 Jun, Khamis, bertempat di Surau Tuan Guru Hj Zainal Abidin, berlangsungnya satu program yang dinamakan dengan Tautan Ukhuwah Dewan Pemuda PAS Negeri Terengganu bersama dengan Dewan Pemuda PAS Kawasan Dungun.

Program tersebut dihadiri oleh semua kepimpinan DPPNT dengan bermulanya sukan bola sepak pantai, diikuti dengan kuliah Maghrib dan akhirnya Dialog dengan Pemuda PAS Dungun.

Alhamdulillah, program tersebut berjaya dilaksanakan dengan pelbagai persoalan dan penjelasan tentang isu yang ada sekarang. Walau bagaimanapun, apa yang menarik sekali di akhir pergulungan oleh Ketua Dewan PAS Negeri Terengganu :"Nasi sebelum masak, akan menggelegak dahulu, sehinggakan tudung periuk terangkat sedikit dengan beberapa kali, bila dah masak, gelegak akan hilang, air akan kering"...













0 comments

BUKU JINGGA : KLIK !