KALAM PEMUDA

:: SYAWAL ::
Penyelaras Pemuda PAS Dun Paka mengucapkan Salam EidulFitri..Mudah-mudahan Ibadat Puasa Ramadhan Yang Dilakukan, Akan Menjadi Pemangkin dan Penjana Semangat JIHAD Fi Sabilillah Dalam PRU 13 Nanti..Maaf Zahir Batin..Orang Mude Geng Kite..Takbir !!!

WAJIB

LOGO PEMUDA

GALERI PEMUDA

KOPITIAM

PEMUDA SEDIA GEMBLENG TENAGA

Posted by Pemuda PAS Paka 07 June 2009


Pemuda Sedia Gembleng Tenaga


SHAH ALAM, 7 Jun - Ucapan dasar Presiden PAS yang bertemakan 'Islam Memimpin Perubahan' jelas menunjukkan keperluan tenaga petugas yang ramai dalam membawa perjuangan Islam.

Wakil Dewan Pemuda PAS, Ustaz Nasrudin Hassan dalam ucapan penggulungannya menyatakan kesediaan Dewan Pemuda menggembleng tenaga dalam melaksanakan 103 perkara dalam ucapan dasar Presiden PAS.

"Kami isytiharkan bahawa pemuda PAS bersedia untuk menjadi pejuang dan petugas dalam membawa Islam ke arah memimpin perubahan".

"Seperti yang diamanahkan oleh Presiden pada perkara 79 dalam ucapan dasar, insyAallah Pemuda PAS akan memelihara ketulinan dan keabsahan manhaj perjuangan Islam yang didokong oleh PAS yang mana berorientasikan dakwah, tarbiah dan siasah", ujar Ustaz Nasrudin.

Selain itu, harus diberi penekanan bahawa jangan sesekali memberi ruang kepada UMNO untuk memecah belahkan perjuangan PAS dan juga diingatkan bahawa jangan jadikan kemarahan dan kebencian PAS kepada UMNO menyebabkan dakwah kita terhalang kepada mereka.

0 comments

BUKU JINGGA : KLIK !